Målgrupper
- Udviklingsforstyrrelser – Vi skaber struktur og forudsigelighed for at understøtte trivsel og udvikling.
- Autismespektrumsforstyrrelse – Vi anvender visuel struktur og forudsigelige rammer for at reducere stress og fremme læring.
- Opmærksomhedsforstyrrelse (ADHD/ADD) – Vi arbejder med motivation, skærmning og tydelig guidning for at styrke koncentration og selvregulering.
- Misbrug – Vi understøtter unge i at forstå deres adfærd, arbejde med motivation og skabe sunde alternativer.
- Spiseforstyrrelse – Vi arbejder med stabil struktur omkring måltider og tryghedsskabende pædagogik.
- Kriminalitet – Vi arbejder med adfærdsregulering, sociale kompetencer og fremtidsmuligheder for at bryde negative mønstre.
- Udadreagerende adfærd – Vi anvender konfliktnedtrappende metoder og relationsarbejde for at styrke selvkontrol.
- Indadreagerende adfærd – Vi skaber trygge relationer og støtter udviklingen af mestringsstrategier.
- Seksuelt krænkende adfærd – Vi arbejder med grænsesætning, social forståelse og forebyggende indsats.
- Selvskadende adfærd – Vi fokuserer på tryghed, alternative mestringsstrategier og stabilisering af følelser.
- Angst – Vi anvender gradvis eksponering og tryghedsskabende pædagogik for at mindske angst.
- Skoleværing – Vi arbejder med motivation, struktur og brobygning til skole eller alternativ læring.
- Omsorgssvigt – Vi skaber trygge relationer og understøtter udvikling af tillid og stabilitet.