Målgrupper

Vi skaber trygge rammer, struktur og støtte for at fremme trivsel og udvikling hos unge med særlige udfordringer. Vores tilgang tilpasses den enkeltes behov for at skabe positive forandringer.

  • Udviklingsforstyrrelser – Vi skaber struktur og forudsigelighed for at understøtte trivsel og udvikling.
  • Autismespektrumsforstyrrelse – Vi anvender visuel struktur og forudsigelige rammer for at reducere stress og fremme læring.
  • Opmærksomhedsforstyrrelse (ADHD/ADD) – Vi arbejder med motivation, skærmning og tydelig guidning for at styrke koncentration og selvregulering.
  • Misbrug – Vi understøtter unge i at forstå deres adfærd, arbejde med motivation og skabe sunde alternativer.
  • Spiseforstyrrelse – Vi arbejder med stabil struktur omkring måltider og tryghedsskabende pædagogik.
  • Kriminalitet – Vi arbejder med adfærdsregulering, sociale kompetencer og fremtidsmuligheder for at bryde negative mønstre.
  • Udadreagerende adfærd – Vi anvender konfliktnedtrappende metoder og relationsarbejde for at styrke selvkontrol.
  • Indadreagerende adfærd – Vi skaber trygge relationer og støtter udviklingen af mestringsstrategier.
  • Seksuelt krænkende adfærd – Vi arbejder med grænsesætning, social forståelse og forebyggende indsats.
  • Selvskadende adfærd – Vi fokuserer på tryghed, alternative mestringsstrategier og stabilisering af følelser.
  • Angst – Vi anvender gradvis eksponering og tryghedsskabende pædagogik for at mindske angst.
  • Skoleværing – Vi arbejder med motivation, struktur og brobygning til skole eller alternativ læring.
  • Omsorgssvigt – Vi skaber trygge relationer og understøtter udvikling af tillid og stabilitet.